Informatiegids overblijf

Informatiegids overblijf SH 2024-2025.pdf

Uw kind kan tussen de middag overblijven op onze school. De overblijf, het buitenspelen, wordt dit schooljaar verzorgd door medewerkers van Boter, Kaas en Overblijf (BKO). De leerkrachten eten met de leerlingen en BKO speelt met de kinderen buiten. Wilt u gebruik maken van de overblijf, betaalt u hiervoor een bijdrage. De afspraken en regels voor de overblijf kunt u teruglezen in de info BKO, te vinden op onze website.

We hebben géén continurooster. Overblijven is dan ook niet verplicht; ouders hebben de keuze de kinderen ook thuis te laten lunchen. Helaas kunnen we zonder bijdrage geen overblijf bieden aan de leerlingen.

Wij bieden verschillende mogelijkheden:
  • U kunt ervoor kiezen de overblijf af te kopen voor het hele schooljaar 2024-2025.
Uw kind kan dan iedere dag gebruik maken van de overblijf.
  • U kunt ervoor kiezen de overblijf af te kopen voor een gedeelte van het schooljaar.
Uw kind kan gedurende dit gedeelte iedere dag gebruik maken van de overblijf.
  • U kunt een overblijfkaart kopen. De leerkracht houdt dan bij wanneer uw kind overblijft.
Wij zullen de nieuwe overblijfkaarten/afkoopbewijzen maken en uitdelen in de groepen aan de betreffende leerkrachten.

AFKOOP gehele schooljaar                       € 195,-
AFKOOP augustus t/m december 2024          € 80,-
AFKOOP januari t/m juli 2025                   €
120,-