Betekenisvol onderwijs

Op de Stevenshof werken we al 40 jaar met enthousiasme en positieve energie aan een breed onderwijsaanbod en innovatieve ontwikkelingen. Onze school beweegt op sfeer, samenhorigheid, vertrouwen en respect.

Wat ons onderscheidt, is dat wij de leerlingen uitdagen actief en betrokken te zijn.
Door actieve lessen en betrokkenheid van de leerlingen hebben zij meer plezier in het onderwijs en onthouden de aangeboden stof beter.

Wij werken met thema’s die betekenis hebben voor kinderen, dit houdt in dat een thema de kinderen aanspreekt, ze betrokken maakt en dat ze er iets over willen leren.

We stimuleren het spelen, spontane ontwikkelingsprocessen en eigen initiatieven van kinderen. Kinderen krijgen les in alle (verplichte) vakken.

Nieuws van Stevenshof