Combinatie en homogeen...

De basisschool heeft acht leerjaren; groep 1 t/m 8. Met de start van schooljaar 2023-2024 telt onze school 14 groepen.

Onze school telt 4 kleutergroepen, groep 1/2. We zijn dit schooljaar gestart met ongeveer 19 kinderen in de groep en eindigen met max. 28 kinderen. In groep 1/2 zitten de jongste en oudste kleuters bij elkaar. Kleuters leren veel van én met elkaar leren. Zo stimuleren ze elkaar in zelfredzaamheid en leren verantwoordelijkheid dragen voor een kind dat nog ergens mee geholpen moet worden.

Vanaf groep 3 hebben wij voornamelijk homogene groepen. Wij sluiten aan bij het niveau van de leerling en de groep. We houden hierbij rekening met zorg en individuele leerlijnen in een groep. Een aantal onderwijsassistenten op onze school ondersteunen de grotere groepen en de combinatiegroep 5/6.