
Groep | Maandag | Dinsdag | Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
---|---|---|---|---|---|
Groep 1/2 a | Iris | Iris | Iris | Iris | Iris |
Groep 1/2 b | Sanae | Dani | Dani | Dani | Dani |
Groep 1/2 c | Esmée | Esmée | René | René | Esmée/ Paulien |
Groep 1d | Senna | Senna | Senna | Senna | Senna |
Groep 3a | Esther | Esther | Esther | Leonie | Leonie |
Groep 3b | Sabine | Sabine | Sabine/ Marloes | Marloes | Marloes |
Groep 4a * | Amy | Amy | Paulien | Paulien | Amy/Paulien |
Groep 4b | Manon | Manon | Manon | Manon | Manon |
Groep 5a * | Jiska | Ivo | Jiska | Jiska | Jiska |
Groep 5b | Lonneke | Lonneke | Lonneke | Jessica | Lonneke |
Groep 6 | Hilde | Hilde | Esmée | Hilde | Hilde |
Groep 6/7 | Fleur | Fleur | Fleur | Fleur | Fleur |
Groep 7 | Nadine | Nadine | Karin | Karin | Karin |
Groep 8a | Robert | Robert | Robert | Kim | Kim |
Groep 8b | Amber | Amber | Amber | Amber | Amber |
Overige teamleden
Ivo: vakleerkracht bewegingsonderwijs zij- instroom (ma, di, wo, vr)
Gwen: vakleerkracht bewegingsonderwijs (do)
Nadine: onderwijs- & kwaliteitsondersteuning (wo)
Helen: brugfunctionaris (di, do en om de week op woensdag)
Robbert: ict, schoolcoach *, bovenbouwcoördinator (do)
Nadia: onderwijsassistent (ma, di, wo) , leraarondersteuner i.o
Sanae: onderwijsassistent (ma, di, do) , leraarondersteuner i.o
Maaike: ib (ma, di, do)
Jessica: plusklas (ma), ib (di)
Lotte: remedial teaching (di, do)
Marloes: zij instroom i.o.
Esmée: leesspecialist, schoolcoach*, onderbouwcoördinator (do)
Lonneke: schoolcoach * (do)
Biljana: conciërge (ma, di, do, vr)
Agnes: administratie (di)
Sanne: directeur (ma, di, do, vr)
Wie doet wat?
Schooljaar 2024-2025:
Directeur:
- Sanne van Ingen (ma, di, do, vr)
De directeur geeft leiding aan de school. Zij houdt zich bezig met onderwijskundige, organisatorische en huishoudelijke zaken. Dit houdt in dat zij sturing geeft aan het onderwijs en de organisatie van de school, ontwikkelt het beleid van de school, verzorgt de uitvoering van het onderwijsproces en is belast met het personeelsmanagement.
Intern begeleider:
- Maaike Barendrecht (ma, di, do) Jessica Helvensteijn (di)
Onze intern begeleider is verantwoordelijk voor de kwaliteit en afstemming van de zorg op school. Zij coördineert de extra ondersteuning voor leerlingen binnen of buiten de groep en bewaakt de administratie rond het zorgbeleid en onderzoek. Zij coacht en informeert leraren en ondersteunt hen bij het opstellen en uitvoeren van (groeps)plannen. Verder voert zij overleg met en is zij aanspreekpunt voor ouders, directie en externe instanties en geeft zij leiding aan leerlingbesprekingen.
Bouwcoördinatoren:
- Esmée Bellekom, onderbouw (gr. 1 t/m 4)
- Robbert van Hasselt, bovenbouw (gr. 5 t/m 8)
De bouwcoördinatoren leveren een bijdrage aan de voorbereiding en ontwikkeling van het onderwijs binnen de bouw en de school. Zij coördineren en bewaken de uitvoering van de in het bouwoverleg genomen besluiten en afspraken.
ICT-coördinator:
- Robbert van Hasselt (do)
De ICT-coördinator begeleidt de ICT-toepassingen in de school. Hij verdiept zich in ontwikkelingen en innovaties binnen ICT. Hij helpt de collega’s de mogelijkheden van ICT te benutten voor het lesgeven.
Management Team (MT):
Het MT is belast met de ontwikkeling en uitvoering van het onderwijsconcept, het onderwijskundig beleid, de zorg voor de schoolorganisatie en de kwaliteit van het onderwijs. Het MT bestaat uit de directeur, intern begeleider en bouwcoördinatoren.
Leerkracht Talentontwikkeling:
- Jessica Helvensteijn (do)
De leerkracht Talentontwikkeling is geschoold op het gebied van omgaan met en onderwijs geven aan meer- en hoogbegaafde leerlingen. Naast het verzorgen van onderwijs in de plusklas is zij verantwoordelijk voor het talentbeleid op de school.
Leerkracht muziekonderwijs:
- Dani Laurens (di)
Onderwijsondersteunend personeel:
- Lotte Zonneveld, remedial teacher (di, do)
- Nadia El Jerari, onderwijsassistent (ma, di, wo,)
- Sanae Mgharbi, onderwijsassistent (ma, di, do)
- Agnes Esten, administratieve ondersteuning (di)
- Biljana Janjusic, conciërge (ma, di, do, vr)
Extra onderwijzend personeel:
Enkele teamleden hebben ambulante tijd om vanuit hun specialisme schoolontwikkeling aan te sturen.
- Esmée Bellekom (do)
- Lonneke Blom (do)
- Robbert van Hasselt (do)
- Kim Bosch (wo)
- Nadine Rol (wo)
Vakleerkracht bewegingsonderwijs:
- Ivo Smits (wo, do, vr)
Contactpersoon (vertrouwenspersoon):
René Wilson, Sabine Haak en Esther Roelfzema zijn de leerkrachten bij wie alle leerlingen en ouders terecht kunnen als ze met een probleem zitten waarover ze in vertrouwen willen praten.
Begeleiding en inzet van stagiaires:
Onze school biedt studenten van de PABO de gelegenheid om stage te lopen. Dit zijn studenten die de opleiding tot leerkracht basisonderwijs volgen. Een LIO-stagiair(e) is een leerkracht in opleiding in zijn of haar laatste jaar, die een aantal weken zelfstandig lesgeeft en daarnaast aan alle andere schoolzaken meedoet.
Ook worden er onderwijsassistenten (MBO) bij ons op school opgeleid. De onderwijsassistent assisteert de leerkracht met verschillende taken, zoals lesgevende taken, begeleidende taken en administratieve taken.
Zoek jij een stageplek? Hiervoor kun je contact opnemen met hhooitesmeursing@obsdestevenshof.nl.
Expertise in de school
ICT-coördinator
De ICT-coördinator is getraind als onderwijskundig ICT-coördinator. Hij houdt zich op de hoogte van nieuwe digitale ontwikkelingen en biedt ondersteuning bij het ontwikkelen van ict-gerelateerd schoolbeleid. Hij begeleidt collega’s in het effectief toepassen van ICT in het onderwijs.
Leerkracht Talentontwikkeling
De leerkracht Talentontwikkeling is geschoold op het gebied van omgaan met en onderwijs geven aan meer- en hoogbegaafde leerlingen. Naast het verzorgen van onderwijs in de plusklas is zij verantwoordelijk voor het talentbeleid op de school.
Vakspecialisten
De vakspecialisten zijn geschoold op een bepaald vakgebied. Zij zijn mede verantwoordelijk voor het vakbeleid op onze school. We hebben een taal/leesspecialist, een rekenspeciallist, een muziekspecialist en een specialist begeleiding.
Vakcoördinatoren
Een vakcoördinator regelt en organiseert de activiteiten rondom een specifiek vak vanuit interesse en/of vakkennis. Vanuit deze interesse en/of vakkennis onderhoudt de vakcoördinator de buitenschoolse contacten en verbindt deze met de school. Wij hebben een kanjercoördinator, techniekcoördinator, cultuurcoördinator en een verkeerscoördinator.
