Vacature per 01-08-2021

28-04-2021
Wij zoeken per 01-08-2021 een leerkracht (wtf 0,575)
Ben jij onze energieke collega die initiatief toont en flexibel inzetbaar is? Wij gunnen onze leerlingen een leerkracht die met liefde voor het vak het beste uit de leerlingen wil halen. Ben jij ervan overtuigd dat jouw rol als leerkracht ertoe doet? Dan zoeken wij jou!

Wie zijn we?
Obs De Stevenshof is een school waar kinderen met plezier naar toe gaan en waar ze betekenisvol onderwijs krijgen dat recht doet aan verschillen in capaciteit, talent en manier van leren. Wij zijn een enthousiast, divers en sociaal team. We werken actief en betrokken om de ontwikkelingen vorm te geven en het beste uit onszelf én de leerlingen te halen.

Jij hebt:
* Een PABO diploma
* een gezonde inzet om je te blijven professionaliseren
* kennis van het EDI-model en IPC
* aandacht voor verbinding met de ouders

Jij bent
* flexibel om in diverse groepen te werken
* bereid te blijven professionaliseren
* bekend met opbrengst en handelingsgericht werken
* bekend met activerende en coöperatieve werkvormen

Wij bieden
Wij bieden je een fijne en gezellige werkplek en de ruimte je talenten te benutten.

Spreekt de vacature je aan?  Reageer dan snel (voor 20 mei) en stuur je motivatie en CV naar Martine Molenaar, directeur van de school, via directie@obsdestevenshof.nl. Voor vragen of meer informatie over de functie kun je ook contact opnemen met Martine Molenaar via telefoonnummer: 071-5315109

Nieuws van Stevenshof